FAQ
Prodejny
Doporučujeme vám použít náš vyhledávač prodejen. Najdete v něm mapu všech prodejen Pepco po celé zemi.
Naše prodejny nemají telefonní čísla určená pro zákazníky. Máte-li dotazy, navštivte danou prodejnu nebo kontaktujte náš zákaznický servis: zakaznik@pepco.cz.
Použijte náš vyhledávač prodejen. Najdete v něm mapu s umístěním všech našich prodejen Pepco po celé zemi, s kompletními adresami a otevíracími dobami.
Pepco prodává pouze v kamenných prodejnách. Od samého začátku se snažíme vybudovat síť dokonale umístěných a tradičně vyzdobených prodejen. Náš obchodní řetězec je dostatečně velký na to, abychom mohli zůstat nablízku našim zákazníkům, kteří nás najdou ve větších i menších městech, městských částech a obchodních centrech.
Neustále pracujeme na rozvoji našeho řetězce kamenných prodejen. Chceme být našim zákazníkům co nejblíže. Doufáme, že brzy oslavíme otevření nové prodejny Pepco také ve vašem městě.
Horní lišta menu obsahuje rozbalovací seznam se všemi zeměmi, ve kterých máme prodejny. Anglická jazyková verze našich webových stránek nabízí vyhledávač prodejen Pepco. Použijte jej a podívejte se na umístění prodejen v každé zemi, ve které působíme.
Vrácení, reklamace, záruka
Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.
Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně Pepco. Více se dočtete ZDE.
To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.
To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.
Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.
Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.
Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách Pepco je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.
Reklamace přijímáme v každé prodejně Pepco. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.
Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně Pepco. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.
Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně Pepco.
Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.
Produkty
Velice si vážíme vašeho zájmu o naše produkty. Za případné nepříjemnosti se vám předem omlouváme, ale aktuálně nemáme k dispozici možnost ověření dostupnosti v sítí našich prodejen.
Produkty z letáků jsou k dispozici ve všech prodejnách od zahájení akce až do vyprodání zásob.
Online nabídka (nikoli nabídka z letáků) se může lišit od skladových zásob dostupných v dané prodejně (některé produkty jsou k dispozici pouze ve vybraných lokalitách). Fotografie na webových stránkách jsou použity jako příklady produktů a od skutečných produktů se mohou mírně lišit.
Zboží dodáváme do našich prodejen 3x nebo 4x týdně. Dodací dny se mohou u jednotlivých prodejen lišit.
Naše produkty najdete v tištěných letácích a online, na webových stránkách, na našem oficiálním profilu na Facebooku, na Instagramu nebo v newsletteru. A pokud chcete ještě více inspirace, neváhejte navštívit naši speciální platformu inspirace.pepco.cz!
Informace o aktuálních výprodejích jsou k dispozici v tištěných letácích a online, na webových stránkách, na našem oficiálním profilu na Facebooku, na Instagramu nebo v newsletteru.
Služby a platby
Je nám líto, ale momentálně nenabízíme žádné dárkové karty.
Ano, Pepco přijímá poukázky CADHOC a ŠEK SERVIS (od společnosti Up ČR) či COMPLIMENTS a SERVICE (od společnosti Edenred).
Ano, je to možné. Více informací naleznete ZDE.
Podrobnosti o dostupných možnostech dobíjení telefonů jsou uvedeny ZDE.
Ne, tato možnost zatím není k dispozici.
Ne, tato možnost zatím není k dispozici.
Ne, tato možnost zatím není k dispozici.
Ano, v našich prodejnách jsou k dispozici sběrné boxy na baterie.
Spolupráce
Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře dostupného na našich webových stránkách. Vyberte možnost „Spolupráce v oblasti nájmu“.
Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře dostupného na našich webových stránkách. Vyberte možnost „Zákaznický servis“. Vaše zpráva bude odeslána příslušnému oddělení.
Všechny aktuální volné pozice najdete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Do výběrového řízení se můžete přihlásit přes naše webové stránky, nebo přímo v prodejně, ve které chcete pracovat. Pokud máte jakékoli další dotazy týkající se procesu náboru, použijte kontaktní formulář, který je k dispozici na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.
Všechny aktuální volné pozice na centrále najdete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Do výběrového řízení se můžete přihlásit přes naše webové stránky. Pokud máte jakékoli další dotazy týkající se procesu náboru, použijte kontaktní formulář, který je k dispozici na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.
Všechny aktuální volné pozice v distribučním centru najdete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Do výběrového řízení se můžete přihlásit přes naše webové stránky nebo přímo ve skladu, ve kterém chcete pracovat. Pokud máte jakékoli další dotazy týkající se procesu náboru, použijte kontaktní formulář, který je k dispozici na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.
Navštivte sekci Kariéra. Tam najdete všechny základní informace o práci v různých oblastech a odděleních naší společnosti. Máte-li jakékoli další dotazy týkající se charakteru konkrétní pracovní pozice, vyplňte kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.
Navštivte sekci Kariéra. Zde najdete všechny informace ohledně učňovské stáže a praxe v Pepco a nabídku všech volných pracovních pozic. Máte-li jakékoli další dotazy týkající se charakteru konkrétní pracovní pozice, vyplňte kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách. Zkontrolujte, zda jste vybrali možnost „Nábor zaměstnanců“.
Máte-li jakékoli podrobné dotazy týkající se procesu náboru, vyplňte kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.
Proč se vyplatí nakupovat v Pepco?