Oblíbené

Můj obchod

0

Záruka vrácení peněz

Nákup v prodejně PEPCO, to je vždy bezpečná volba. Pokud jste s výrobkem nespokojeni, zboží vám vyměníme, nebo Vám vrátíme peníze na základě služby Záruka vrácení peněz.

V PEPCO můžete zboží vrátit do 30 dnů od zakoupení*. Stačí přinést zboží v původním obalu a bez znaků používání a paragon z pokladny a my vám vrátíme zpět hotovost (pokud jste za zboží platili hotově), nebo vám peníze pošleme zpět na váš účet (pokud jste za zboží platili platební kartou).

* Některé typy zboží uvedené níže nelze vrátit.

Podmínky – záruka vrácení peněz

Nevratné produkty Nevratné produkty

Balené po jednotlivých kusech, např.:

  • podprsenky,
  • sportovní podprsenky,
  • klasické spodní kalhotky,
  • šortky,
  • tanga

a také soupravy spodního prádla, jako např.

  • košilka a šortky nebo klasické spodní kalhotky.

Balené po jednotlivých kusech, např.:

  • slipy,
  • boxerky

a soupravy spodního prádla, jako např.

  • nátělník a slipy nebo boxerky.
  • make-upy,
  • pudry,
  • řasenky,
  • oční stíny,
  • laky na nehty,
  • rtěnky a lesky na rty,
  • odlakovače na nehty.

Především elektronické vouchery, dobití kreditu u tuzemského operátora (služba mobile top-up) nebo dobití kreditu jiné osoby v zahraničí (služba international top-up) a karty paySafe.

Zboží, které lze vrátit Zboží, které lze vrátit

  • Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
  • Noční košile; Župany; Nátělníky;
  • Dívčí spodní topy;
  • Plavky, jednodílné i dvoudílné;
  • Dámské body, kojenecké body;
  • Kamaše, legíny;
  • Bavlněné ponožky, podkolenky, bavlněné baleríny;
  • Tenké i silné punčocháče;
  • Vícekusové balení dámských nebo dívčích kalhotek;
  • Dívčí karnevalové kostýmy
  • Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
  • Župany; Nátělníky;
  • Plavky;
  • Kojenecké body;
  • Ponožky;
  • Chlapecké punčocháče;
  • Vícekusové balení pánských nebo chlapeckých boxerek či slipů;
  • Chlapecké karnevalové kostýmy
Jak vrátit produkt?

01

Vrácení produktu

Zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně PEPCO do 30 dnů od nákupu.

02

Účtenka

Vše, co potřebujete, je účtenka a zboží v plnohodnotném stavu (nepoškozené, s visačkou a bez známek použití).

03

Vrácení peněz

Peníze vracíme stejným způsobem, jakým byla provedena platba.

FAQ

Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.

Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně PEPCO. Více se dočtete ZDE.

To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.

To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.

Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.

Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.

Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách PEPCO je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.

Reklamace přijímáme v každé prodejně PEPCO. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.

Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně PEPCO. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.

Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně PEPCO.

Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.

Naše kolekce

Organická bavlna pro miminka

Sportovní oblečení

Cardio Bunny

Kolekce pro váš domov

Candy Spring

Proč se vyplatí nakupovat v Pepco?

Je vám vždy nablízku

Více než 200 prodejen. Jsme vám vždy nablízku.

Vždy nízké ceny

V Pepco najdete vše, co potřebujete a za nízké ceny.

Široký výběr

V Pepco najdete široký výběr výrobků pro sebe, svou rodinu a domácnost.

Nakupujte bez obav

Máte právo vrátit zboží do 30 dnů v libovolném obchodě Pepco na území České republiky.