Moje prodejna
LOADER
Menu
Produkty
int(81437)

Nevratné produkty Nevratné produkty

Dámské a dívčí spodní prádlo:

Balené po jednotlivých kusech, např.:

  • podprsenky,
  • sportovní podprsenky,
  • klasické spodní kalhotky,
  • šortky,
  • tanga

a také soupravy spodního prádla, jako např.

  • košilka a šortky nebo klasické spodní kalhotky.
Pánské a chlapecké spodní prádlo:

Balené po jednotlivých kusech, např.:

  • slipy,
  • boxerky

a soupravy spodního prádla, jako např.

  • nátělník a slipy nebo boxerky.
Kosmetika, např.:
  • make-upy,
  • pudry,
  • řasenky,
  • oční stíny,
  • laky na nehty,
  • rtěnky a lesky na rty,
  • odlakovače na nehty.
Virtuální produkty:

Především elektronické vouchery, dobití kreditu u tuzemského operátora (služba mobile top-up) nebo dobití kreditu jiné osoby v zahraničí (služba international top-up) a karty paySafe.

Zboží, které lze vrátit Zboží, které lze vrátit

Spodní prádlo, které lze vrátit. Dámské a dívčí spodní prádlo:
  • Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
  • Noční košile; Župany; Nátělníky;
  • Dívčí spodní topy;
  • Plavky, jednodílné i dvoudílné;
  • Dámské body, kojenecké body;
  • Kamaše, legíny;
  • Bavlněné ponožky, podkolenky, bavlněné baleríny;
  • Tenké i silné punčocháče;
  • Vícekusové balení dámských nebo dívčích kalhotek;
  • Dívčí karnevalové kostýmy
Pánské a chlapecké spodní prádlo:
  • Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
  • Župany; Nátělníky;
  • Plavky;
  • Kojenecké body;
  • Ponožky;
  • Chlapecké punčocháče;
  • Vícekusové balení pánských nebo chlapeckých boxerek či slipů;
  • Chlapecké karnevalové kostýmy
Jak vrátit produkt?

01

01

Vrácení produktu

Zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně PEPCO do 30 dnů od nákupu.

02

02

Účtenka

Vše, co potřebujete, je účtenka a zboží v plnohodnotném stavu (nepoškozené, s visačkou a bez známek použití).

03

03

Vrácení peněz

Peníze vracíme stejným způsobem, jakým byla provedena platba.

FAQ

Mohu vrátit produkt, který nesplňuje moje očekávání?

Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.

Mohu vrátit produkt v jiné prodejně, než ve které jsem ho zakoupil/a?

Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně PEPCO. Více se dočtete ZDE.

Mohu vrátit produkt bez účtenky?

To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.

Mohu vrátit produkt bez visačky?

To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.

Jaké produkty nelze vrátit?

Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.

Jak dlouho trvá připsání vrácené částky na bankovní účet?

Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.

Jaká je záruční doba na produkty PEPCO?

Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách PEPCO je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.

Jak mohu reklamovat produkt zakoupený v prodejně PEPCO?

Reklamace přijímáme v každé prodejně PEPCO. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.

Mohu reklamovat dobití nebo elektronickou kartu?

Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

Podal/a jsem reklamaci, která byla zamítnuta. Co mohu dělat?

Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně PEPCO. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.

Jaký je rozdíl mezi vrácením a reklamací?

Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně PEPCO.

Jak mohu nahlásit stížnost nebo pochvalu?

Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, zavoláním na zákaznický servis: +420 228 881 508 nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.

Zákaznický servis

Máte nějaké dotazy? Napište nám nebo zavolejte!
Naši zaměstnanci zákaznického servisu vám rádi zodpovědí vaše dotazy.

Mohlo by se vám také líbit: