Moje prodejna
LOADER
Menu
Produkty

Prodejny

Kde se nachází nejbližší prodejna?

Doporučujeme vám použít náš vyhledávač prodejen. Najdete v něm mapu všech prodejen PEPCO po celé zemi.

Kde nalézt telefonní čísla prodejen PEPCO?

Naše prodejny nemají telefonní čísla určená pro zákazníky. Máte-li dotazy, navštivte danou prodejnu nebo kontaktujte náš zákaznický servis: zakaznik@pepco.cz nebo +420 228 881 508 (po-pá 10-16 hod.).

Jaké jsou otevírací hodiny prodejen PEPCO?

Použijte náš vyhledávač prodejen. Najdete v něm mapu s umístěním všech našich prodejen PEPCO po celé zemi, s kompletními adresami a otevíracími dobami.

Máte e-shop?

PEPCO prodává pouze v kamenných prodejnách. Od samého začátku se snažíme vybudovat síť dokonale umístěných a tradičně vyzdobených prodejen. Náš obchodní řetězec je dostatečně velký na to, abychom mohli zůstat nablízku našim zákazníkům, kteří nás najdou ve větších i menších městech, městských částech a obchodních centrech.

Proč v mém městě není prodejna PEPCO?

Neustále pracujeme na rozvoji našeho řetězce kamenných prodejen. Chceme být našim zákazníkům co nejblíže. Doufáme, že brzy oslavíme otevření nové prodejny PEPCO také ve vašem městě.

Kde najít informace o prodejnách PEPCO v zahraničí?

Horní lišta menu obsahuje rozbalovací seznam se všemi zeměmi, ve kterých máme prodejny. Anglická jazyková verze našich webových stránek nabízí vyhledávač prodejen PEPCO. Použijte jej a podívejte se na umístění prodejen v každé zemi, ve které působíme.

Vrácení, reklamace, záruka

Mohu vrátit produkt, který nesplňuje moje očekávání?

Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.

Mohu vrátit produkt v jiné prodejně, než ve které jsem ho zakoupil/a?

Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně PEPCO. Více se dočtete ZDE.

Mohu vrátit produkt bez účtenky?

To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.

Mohu vrátit produkt bez visačky?

To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.

Jaké produkty nelze vrátit?

Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.

Jak dlouho trvá připsání vrácené částky na bankovní účet?

Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.

Jaká je záruční doba na produkty PEPCO?

Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách PEPCO je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.

Jak mohu reklamovat produkt zakoupený v prodejně PEPCO?

Reklamace přijímáme v každé prodejně PEPCO. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.

Mohu reklamovat dobití nebo elektronickou kartu?

Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

Podal/a jsem reklamaci, která byla zamítnuta. Co mohu dělat?

Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně PEPCO. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.

Jaký je rozdíl mezi vrácením a reklamací?

Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně PEPCO.

Jak mohu nahlásit stížnost nebo pochvalu?

Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, zavoláním na zákaznický servis: +420 228 881 508 nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.

Produkty

Jak mohu zjistit dostupnost produktu v dané prodejně?

Vzhledem k vysokému počtu produktů v prodejnách lze získat aktuální informace o dostupnosti produktů přímo v prodejně nebo telefonicky na našem zákaznickém servisu na telefonu: +420 228 881 508 (po-pá 10:00-16:00).

Je možné zarezervovat si produkt na prodejně PEPCO?

Ne, tato možnost zatím není k dispozici.

Jsou produkty z letáků dostupné v každé prodejně?

Produkty z letáků jsou k dispozici ve všech prodejnách od zahájení akce až do vyprodání zásob.

Jsou všechny produkty inzerované na webových stránkách dostupné v každé prodejně?

Online nabídka (nikoli nabídka z letáků) se může lišit od skladových zásob dostupných v dané prodejně (některé produkty jsou k dispozici pouze ve vybraných lokalitách). Fotografie na webových stránkách jsou použity jako příklady produktů a od skutečných produktů se mohou mírně lišit.

Jak časté jsou vaše dodávky?

Zboží dodáváme do našich prodejen 3x nebo 4x týdně. Dodací dny se mohou u jednotlivých prodejen lišit.

Kde mohu nalézt produkty z aktuální nabídky PEPCO?

Naše produkty najdete v tištěných letácích a online, na webových stránkách, na našem oficiálním profilu na Facebooku, na Instagramu nebo v newsletteru. A pokud chcete ještě více inspirace, neváhejte navštívit naši speciální platformu inspirace.pepco.cz!

Kde najdu informace o výprodeji?

Informace o aktuálních výprodejích jsou k dispozici v tištěných letácích a online, na webových stránkách, na našem oficiálním profilu na Facebooku, na Instagramu nebo v newsletteru.

Služby a platby

Mohu si koupit dárkovou kartu PEPCO?

Je nám líto, ale momentálně nenabízíme žádné dárkové karty.

Mohu platit v prodejnách PEPCO poukázkami EDENRED alebo UP?

Ano, PEPCO přijímá poukázky CADHOC a ŠEK SERVIS (od společnosti Up ČR) či COMPLIMENTS a SERVICE (od společnosti Edenred).

Mohu si v prodejnách PEPCO koupit elektronické karty?

Ano, je to možné. Více informací naleznete ZDE.

Jaké telefony je možné dobít v prodejnách PEPCO?

Podrobnosti o dostupných možnostech dobíjení telefonů jsou uvedeny ZDE.

Mohu v prodejnách PEPCO dostat fakturu s DPH?

Ne, tato možnost zatím není k dispozici.

Mohu získat duplikát faktury s DPH?

Ne, tato možnost zatím není k dispozici.

Mohu získat kopii účtenky?

Ne, tato možnost zatím není k dispozici.

Mohu v prodejně odevzdat použité baterie?

Ano, v našich prodejnách jsou k dispozici sběrné boxy na baterie.

Spolupráce

Kam mohu posílat nabídky nebo dotazy týkající se pronájmu?

Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře dostupného na našich webových stránkách. Vyberte možnost „Spolupráce v oblasti nájmu“.

Kam mohu zaslat nabídky na spolupráci?

Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře dostupného na našich webových stránkách. Vyberte možnost „Zákaznický servis“. Vaše zpráva bude odeslána příslušnému oddělení.

Jak se mohu ucházet o zaměstnání v prodejně PEPCO?

Všechny aktuální volné pozice najdete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Do výběrového řízení se můžete přihlásit přes naše webové stránky, nebo přímo v prodejně, ve které chcete pracovat. Pokud máte jakékoli další dotazy týkající se procesu náboru, použijte kontaktní formulář, který je k dispozici na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.

Jak se mohu ucházet o zaměstnání na centrále PEPCO?

Všechny aktuální volné pozice na centrále najdete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Do výběrového řízení se můžete přihlásit přes naše webové stránky. Pokud máte jakékoli další dotazy týkající se procesu náboru, použijte kontaktní formulář, který je k dispozici na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.

Jak se mohu ucházet o práci v distribučním centru PEPCO?

Všechny aktuální volné pozice v distribučním centru najdete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Do výběrového řízení se můžete přihlásit přes naše webové stránky nebo přímo ve skladu, ve kterém chcete pracovat. Pokud máte jakékoli další dotazy týkající se procesu náboru, použijte kontaktní formulář, který je k dispozici na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.

Kde najdu více informací o pracovních nabídkách v PEPCO?

Navštivte sekci Kariéra. Tam najdete všechny základní informace o práci v různých oblastech a odděleních naší společnosti. Máte-li jakékoli další dotazy týkající se charakteru konkrétní pracovní pozice, vyplňte kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.

Nabízí PEPCO možnost učňovské stáže nebo praxe?

Navštivte sekci Kariéra. Zde najdete všechny informace ohledně učňovské stáže a praxe v PEPCO a nabídku všech volných pracovních pozic. Máte-li jakékoli další dotazy týkající se charakteru konkrétní pracovní pozice, vyplňte kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách. Zkontrolujte, zda jste vybrali možnost „Nábor zaměstnanců“.

Na moji žádost o zaměstnání jsem nedostal/a odpověď. Co mohu udělat?

Máte-li jakékoli podrobné dotazy týkající se procesu náboru, vyplňte kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách. Hledejte v části „Nábor zaměstnanců“.

Zákaznický servis

Máte nějaké dotazy? Napište nám nebo zavolejte!
Naši zaměstnanci zákaznického servisu vám rádi zodpovědí vaše dotazy.

Mohlo by se vám také líbit: