Moje prodejna
LOADER
Menu
Produkty

Postup reklamace v PEPCO

Stačí se vydat do jakékoli naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu. Reklamace, tj. posouzení její oprávněnosti a případné odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Odpovědná osoba nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

O výsledku Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem podle toho, co vám vyhovuje víc. V případě negativního posouzení reklamace máte právo na odvolání prostřednictvím opětovného vyplnění reklamačního formuláře.

Jak reklamovat produkt?

01

01

Přijďte s produktem a dokladem o nákupu

Na podání reklamace v kterékoliv prodejně máte 2 roky od data nákupu. Vezměte s sebou dotyčný produkt spolu s dokladem o koupi: účtenkou, výpisem z bankovního účtu nebo přijďte se svědkem, který nákup potvrdí.

02

02

Vyplňte reklamační formulář

Požádejte prodavačku o reklamační formulář. Vyplněný formulář spolu s poškozeným produktem odevzdejte v prodejně.

03

03

Počkejte na rozhodnutí o reklamaci

Během 30 pracovních dnů od data podání reklamace vás budeme informovat o jejím kladném nebo záporném vyřízení.

04

04

Obdržíte peníze za reklamované zboží

V případě kladného vyřízení reklamace vám budou peníze vráceny zpět. Je potřeba jen navštívit prodejnu, na které jste reklamaci podali.

FAQ

Mohu vrátit produkt, který nesplňuje moje očekávání?

Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.

Mohu vrátit produkt v jiné prodejně, než ve které jsem ho zakoupil/a?

Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně PEPCO. Více se dočtete ZDE.

Mohu vrátit produkt bez účtenky?

To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.

Mohu vrátit produkt bez visačky?

To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.

Jaké produkty nelze vrátit?

Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.

Jak dlouho trvá připsání vrácené částky na bankovní účet?

Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.

Jaká je záruční doba na produkty PEPCO?

Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách PEPCO je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.

Jak mohu reklamovat produkt zakoupený v prodejně PEPCO?

Reklamace přijímáme v každé prodejně PEPCO. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.

Mohu reklamovat dobití nebo elektronickou kartu?

Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

Podal/a jsem reklamaci, která byla zamítnuta. Co mohu dělat?

Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně PEPCO. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.

Jaký je rozdíl mezi vrácením a reklamací?

Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně PEPCO.

Jak mohu nahlásit stížnost nebo pochvalu?

Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, zavoláním na zákaznický servis: +420 228 881 508 nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.

Zákaznický servis

Máte nějaké dotazy? Napište nám nebo zavolejte!
Naši zaměstnanci zákaznického servisu vám rádi zodpovědí vaše dotazy.

Mohlo by se vám také líbit: