Plníme potřeby našich zákazníků
Z tohoto důvodu je náš proces vyřizování reklamací jednoduchý a rychlý. Při nákupu zboží v prodejnách Pepco poskytujeme 2letou záruční dobu, během které můžete uplatnit reklamaci, pokud zjistíte jakékoli závady související s kvalitou zakoupeného produktu.
Postup reklamace v Pepco
Stačí se vydat do jakékoli naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu. Reklamace, tj. posouzení její oprávněnosti a případné odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Odpovědná osoba nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
O výsledku Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem podle toho, co vám vyhovuje víc. V případě negativního posouzení reklamace máte právo na odvolání prostřednictvím opětovného vyplnění reklamačního formuláře.
01
Přijďte s produktem a dokladem o nákupu
02
Vyplňte reklamační formulář
03
Počkejte na rozhodnutí o reklamaci
04
Obdržíte peníze za reklamované zboží
FAQ
Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.
Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně Pepco. Více se dočtete ZDE.
To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.
To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.
Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.
Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.
Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách Pepco je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.
Reklamace přijímáme v každé prodejně Pepco. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.
Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně Pepco. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.
Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně Pepco.
Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.
Proč se vyplatí nakupovat v Pepco?