Bundy sleva 30 % / Akce trvá od 16. 4. do 30. 4. / Podrobnosti o této akci najdete v podmínkách.


Zahradnické doplňky - 50 % na druhý produkt / Akce trvá od 23. 4. do 30. 4. / Podrobnosti o této akci najdete v podmínkách.

Oblíbené

Můj obchod

0

Plníme potřeby našich zákazníků

Z tohoto důvodu je náš proces vyřizování reklamací jednoduchý a rychlý. Při nákupu zboží v prodejnách Pepco poskytujeme 2letou záruční dobu, během které můžete uplatnit reklamaci, pokud zjistíte jakékoli závady související s kvalitou zakoupeného produktu.

Postup reklamace v Pepco

Stačí se vydat do jakékoli naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu. Reklamace, tj. posouzení její oprávněnosti a případné odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Odpovědná osoba nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

O výsledku Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem podle toho, co vám vyhovuje víc. V případě negativního posouzení reklamace máte právo na odvolání prostřednictvím opětovného vyplnění reklamačního formuláře.

Jak reklamovat produkt?

01

Přijďte s produktem a dokladem o nákupu

Na podání reklamace v kterékoliv prodejně máte 2 roky od data nákupu. Vezměte s sebou dotyčný produkt spolu s dokladem o koupi: účtenkou, výpisem z bankovního účtu nebo přijďte se svědkem, který nákup potvrdí.

02

Vyplňte reklamační formulář

Požádejte prodavačku o reklamační formulář. Vyplněný formulář spolu s poškozeným produktem odevzdejte v prodejně.

03

Počkejte na rozhodnutí o reklamaci

Během 30 pracovních dnů od data podání reklamace vás budeme informovat o jejím kladném nebo záporném vyřízení.

04

Obdržíte peníze za reklamované zboží

V případě kladného vyřízení reklamace vám budou peníze vráceny zpět. Je potřeba jen navštívit prodejnu, na které jste reklamaci podali.

FAQ

Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.

Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně Pepco. Více se dočtete ZDE.

To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.

To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.

Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.

Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.

Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách Pepco je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.

Reklamace přijímáme v každé prodejně Pepco. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.

Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně Pepco. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.

Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně Pepco.

Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.

Naše kolekce

Kolekce plná energie pro váš domov

Exotic Patio

Doplňky a hračky

Jaro na zahradě

Proč se vyplatí nakupovat v Pepco?

Je vám vždy nablízku

Více než 200 prodejen. Jsme vám vždy nablízku.

Vždy nízké ceny

V Pepco najdete vše, co potřebujete a za nízké ceny.

Široký výběr

V Pepco najdete široký výběr výrobků pro sebe, svou rodinu a domácnost.

Nakupujte bez obav

Máte právo vrátit zboží do 30 dnů v libovolném obchodě Pepco na území České republiky.