Oblíbené

Můj obchod

0

Plníme potřeby našich zákazníků

Z tohoto důvodu je náš proces vyřizování reklamací jednoduchý a rychlý. Při nákupu zboží v prodejnách PEPCO poskytujeme 2letou záruční dobu, během které můžete uplatnit reklamaci, pokud zjistíte jakékoli závady související s kvalitou zakoupeného produktu.

Postup reklamace v PEPCO

Stačí se vydat do jakékoli naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu. Reklamace, tj. posouzení její oprávněnosti a případné odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Odpovědná osoba nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

O výsledku Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem podle toho, co vám vyhovuje víc. V případě negativního posouzení reklamace máte právo na odvolání prostřednictvím opětovného vyplnění reklamačního formuláře.

Jak reklamovat produkt?

01

Přijďte s produktem a dokladem o nákupu

Na podání reklamace v kterékoliv prodejně máte 2 roky od data nákupu. Vezměte s sebou dotyčný produkt spolu s dokladem o koupi: účtenkou, výpisem z bankovního účtu nebo přijďte se svědkem, který nákup potvrdí.

02

Vyplňte reklamační formulář

Požádejte prodavačku o reklamační formulář. Vyplněný formulář spolu s poškozeným produktem odevzdejte v prodejně.

03

Počkejte na rozhodnutí o reklamaci

Během 30 pracovních dnů od data podání reklamace vás budeme informovat o jejím kladném nebo záporném vyřízení.

04

Obdržíte peníze za reklamované zboží

V případě kladného vyřízení reklamace vám budou peníze vráceny zpět. Je potřeba jen navštívit prodejnu, na které jste reklamaci podali.

FAQ

Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.

Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně PEPCO. Více se dočtete ZDE.

To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.

To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.

Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.

Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.

Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách PEPCO je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.

Reklamace přijímáme v každé prodejně PEPCO. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.

Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně PEPCO. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.

Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně PEPCO.

Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, zavoláním na zákaznický servis: +420 228 881 508 nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.

Zákaznický servis

Máte nějaké dotazy? Napište nám nebo zavolejte!
Naši zaměstnanci zákaznického servisu vám rádi zodpovědí vaše dotazy.

Naše kolekce

Objevte nové Pepco!

Organická bavlna

Lilly&Sid

Sportovní oblečení pro ženy

Cardio Bunny

Proč se vyplatí nakupovat v Pepco?

Je vám vždy nablízku

Více než 200 prodejen. Jsme vám vždy nablízku.

Vždy nízké ceny

V Pepco najdete vše, co potřebujete a za nízké ceny.

Široký výběr

V Pepco najdete široký výběr výrobků pro sebe, svou rodinu a domácnost.

Nakupujte bez obav

Máte právo vrátit zboží do 30 dnů v libovolném obchodě Pepco na území České republiky.