Oblíbené (0)

Můj obchod

0

Vrácení

Nákup v prodejně Pepco, to je vždy bezpečná volba. Pokud jste s výrobkem nespokojeni, zboží vám vyměníme, nebo Vám vrátíme peníze na základě služby Záruka vrácení peněz.

V Pepco můžete zboží vrátit do 30 dnů od zakoupení*. Stačí přinést zboží v původním obalu a bez znaků používání a paragon z pokladny a my vám vrátíme zpět hotovost (pokud jste za zboží platili hotově), nebo vám peníze pošleme zpět na váš účet (pokud jste za zboží platili platební kartou).

* Některé typy zboží uvedené níže nelze vrátit.

Podmínky – záruka vrácení peněz

Nevratné produkty Nevratné produkty

Balené po jednotlivých kusech, např.:

  • podprsenky,
  • sportovní podprsenky,
  • klasické spodní kalhotky,
  • šortky,
  • tanga

a také soupravy spodního prádla, jako např.

  • košilka a šortky nebo klasické spodní kalhotky.

Balené po jednotlivých kusech, např.:

  • slipy,
  • boxerky

a soupravy spodního prádla, jako např.

  • nátělník a slipy nebo boxerky.
  • make-upy,
  • pudry,
  • řasenky,
  • oční stíny,
  • laky na nehty,
  • rtěnky a lesky na rty,
  • odlakovače na nehty.

Především elektronické vouchery, dobití kreditu u tuzemského operátora (služba mobile top-up) nebo dobití kreditu jiné osoby v zahraničí (služba international top-up) a karty paySafe.

Zboží, které lze vrátit Zboží, které lze vrátit

  • Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
  • Noční košile; Župany; Nátělníky;
  • Dívčí spodní topy;
  • Plavky, jednodílné i dvoudílné;
  • Dámské body, kojenecké body;
  • Kamaše, legíny;
  • Bavlněné ponožky, podkolenky, bavlněné baleríny;
  • Tenké i silné punčocháče;
  • Vícekusové balení dámských nebo dívčích kalhotek;
  • Dívčí karnevalové kostýmy
  • Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
  • Župany; Nátělníky;
  • Plavky;
  • Kojenecké body;
  • Ponožky;
  • Chlapecké punčocháče;
  • Vícekusové balení pánských nebo chlapeckých boxerek či slipů;
  • Chlapecké karnevalové kostýmy
Jak vrátit produkt?

01

Vrácení produktu

Zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně Pepco do 30 dnů od nákupu.

02

Účtenka

Vše, co potřebujete, je účtenka a zboží v plnohodnotném stavu (nepoškozené, s visačkou a bez známek použití).

03

Vrácení peněz

Peníze vracíme stejným způsobem, jakým byla provedena platba.

FAQ

Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.

Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně Pepco. Více se dočtete ZDE.

To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.

To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.

Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.

Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.

Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách Pepco je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.

Reklamace přijímáme v každé prodejně Pepco. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.

Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně Pepco. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.

Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně Pepco.

Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.

Naše kolekce

Kolekce

Vánoční pohoda

Kolekce

Oblíbení hrdinové

Kolekce

Elegantní Vánoce

Proč se vyplatí nakupovat v Pepco?

Je vám vždy nablízku

Více než 200 prodejen. Jsme vám vždy nablízku.

Vždy nízké ceny

V Pepco najdete vše, co potřebujete a za nízké ceny.

Široký výběr

V Pepco najdete široký výběr výrobků pro sebe, svou rodinu a domácnost.

Nakupujte bez obav

Máte právo vrátit zboží do 30 dnů v libovolném obchodě Pepco na území České republiky.