Vrácení
Nákup v prodejně Pepco, to je vždy bezpečná volba. Pokud jste s výrobkem nespokojeni, zboží vám vyměníme, nebo Vám vrátíme peníze na základě služby Záruka vrácení peněz.
V Pepco můžete zboží vrátit do 30 dnů od zakoupení*. Stačí přinést zboží v původním obalu a bez znaků používání a paragon z pokladny a my vám vrátíme zpět hotovost (pokud jste za zboží platili hotově), nebo vám peníze pošleme zpět na váš účet (pokud jste za zboží platili platební kartou).
* Některé typy zboží uvedené níže nelze vrátit.
Nevratné produkty
Balené po jednotlivých kusech, např.:
- podprsenky,
- sportovní podprsenky,
- klasické spodní kalhotky,
- šortky,
- tanga
a také soupravy spodního prádla, jako např.
- košilka a šortky nebo klasické spodní kalhotky.
Balené po jednotlivých kusech, např.:
- slipy,
- boxerky
a soupravy spodního prádla, jako např.
- nátělník a slipy nebo boxerky.
- make-upy,
- pudry,
- řasenky,
- oční stíny,
- laky na nehty,
- rtěnky a lesky na rty,
- odlakovače na nehty.
Především elektronické vouchery, dobití kreditu u tuzemského operátora (služba mobile top-up) nebo dobití kreditu jiné osoby v zahraničí (služba international top-up) a karty paySafe.
Zboží, které lze vrátit
- Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
- Noční košile; Župany; Nátělníky;
- Dívčí spodní topy;
- Plavky, jednodílné i dvoudílné;
- Dámské body, kojenecké body;
- Kamaše, legíny;
- Bavlněné ponožky, podkolenky, bavlněné baleríny;
- Tenké i silné punčocháče;
- Vícekusové balení dámských nebo dívčích kalhotek;
- Dívčí karnevalové kostýmy
- Pyžama: sady a zvlášť prodávané horní/dolní díly;
- Župany; Nátělníky;
- Plavky;
- Kojenecké body;
- Ponožky;
- Chlapecké punčocháče;
- Vícekusové balení pánských nebo chlapeckých boxerek či slipů;
- Chlapecké karnevalové kostýmy
01
Vrácení produktu
02
Účtenka
03
Vrácení peněz
FAQ
Všechny naše prodejny nabízejí záruku vrácení peněz: do 30 dnů od nákupu mohou zákazníci vrátit nepoškozený produkt ve stavu „jako nový“, a to spolu s dokladem o koupi: účtenkou a nepoškozenou cenovkou. Více informací o záruce vrácení peněz najdete ZDE.
Ano, zboží můžete vrátit v kterékoli prodejně Pepco. Více se dočtete ZDE.
To bohužel nejde. Účtenka je potřebná k odhlášení zboží jakožto prodaného a k jeho zavedení zpět na sklad.
To bohužel nejde. Vyžadujeme, abyste zboží vrátili do prodejny nepoškozené, v originálním obalu a označené tak, jako tomu bylo v prodejním stavu, kdy jste jej kupovali.
Nelze vrátit některé zboží pro osobní použití. Kompletní seznam naleznete ZDE.
Je-li uznána reklamace nebo produkt vrácen, měly by být peníze připsány zpět na účet do 14 dnů od schválení reklamace nebo vrácení produktu.
Záruční doba na produkty zakoupené v prodejnách Pepco je 2 roky. V případě, že během záruční doby zjistíte jakékoli vady kvality, doporučujeme vám reklamovat produkt v libovolné prodejně. Více informací naleznete ZDE.
Reklamace přijímáme v každé prodejně Pepco. Stačí přinést vadný produkt, předložit doklad o koupi (účtenka, výpis z účtu) nebo přivést svědka, který nákup potvrdí a vyplnit reklamační formulář. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů. Více informací naleznete ZDE.
Ano, dobíjení a elektronické karty mohou být reklamovány. Vše, co je třeba udělat, je přinést do prodejny doklad o koupi a výtisk s kódem. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
Pokud byla vaše reklamace zamítnuta a vy s rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat v prodejně Pepco. Proces se řídí stejnými pravidly jako běžná reklamace.
Vrácení produktu je možné ve lhůtě do 30 dnů od zakoupení plnohodnotného produktu, přičemž produkt musí být označen původní visačkou a je třeba předložit doklad o nákupu. Na druhé straně má zákazník právo podat reklamaci týkající se jakéhokoli neplnohodnotného (použitého) produktu do 2 let od jeho zakoupení, pokud zjistí jakékoli vady kvality. Reklamace lze podávat na základě účtenky, bankovního výpisu nebo potvrzení nákupu svědkem. Vrácení i reklamaci lze provést v každé prodejně Pepco.
Stížnosti a pochvaly lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zasláním zprávy na adresu: zakaznik@pepco.cz, nebo přímo v prodejně vyplněním formuláře Zákaznický průzkum, který poskytne zákazníkovi na vyžádání personál na pokladně.
Proč se vyplatí nakupovat v Pepco?