Více za méně… každý den!

Používáme cookies pro reklamní a statistické účely a také pro účely přizpůsobení naší nabídky Vašim potřebám. Nastavení cookies si můžete kdykoli změnit ve Vašem prohlížeči tak, že některé tyto soubory buď povolíte nebo zakážete. Pokud budete tyto webové stránky používat bez změny nastavení Vašeho prohlížeče, budeme zaznamenávat tyto informace (cookies) do paměti Vašeho koncového zařízení (počítače, mobilního telefonu apod.) a budeme k nim získávat přístup pro výše uvedené účely. Více informací naleznete v našich Zásadách ochrany soukromí.

REKLAMACE


Při nákupu zboží v PEPCO máte vždy 2 roky na podání reklamace, pokud si v této době všimnete jakékoli vady spojené s kvalitou zakoupeného výrobku.
V PEPCO se snažíme vycházet vstříc požadavkům zákazníků, proto je u nás reklamační proces velmi snadný a rychlý. Stačí se vydat do libovolné naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu.
Reklamace, tj. posouzení její oprávněnosti a případné odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Odpovědná osoba nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší. O výsledku Vás informujeme telefonicky, nebo e-mailem podle toho, co vám vyhovuje víc.
V případě negativního posouzení reklamace máte právo na odvolání prostřednictvím opětovného vyplnění reklamačního formuláře.

Jak reklamovat produkt


 

Zobrazit více


Záruka
vrácení hotovosti