Více za méně… každý den!

Používáme cookies pro reklamní a statistické účely a také pro účely přizpůsobení naší nabídky Vašim potřebám. Nastavení cookies si můžete kdykoli změnit ve Vašem prohlížeči tak, že některé tyto soubory buď povolíte nebo zakážete. Pokud budete tyto webové stránky používat bez změny nastavení Vašeho prohlížeče, budeme zaznamenávat tyto informace (cookies) do paměti Vašeho koncového zařízení (počítače, mobilního telefonu apod.) a budeme k nim získávat přístup pro výše uvedené účely. Více informací naleznete v našich Zásadách ochrany soukromí.

OTÁZKY A ODPOVĚDI


Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zkuste se podívat ještě na tyto odpovědi.

PRODEJNA


V této části se nacházejí odpovědi na otázky, které se týkají prodejen PEPCO.

1

Kde je nejbližší prodejna v mém okolí?

Použijte vyhledávač na našich webových stránkách. Najdete v něm mapu se všemi prodejnami PEPCO v celé České republice.

2

Kde najdu telefonní čísla do prodejen PEPCO?

Telefonní kontakty do prodejen neposkytujeme, slouží výlučně k interním účelům. Pokud máte jakékoli otázky, rádi Vám je zodpovíme přímo v prodejně nebo prostřednictvím e-mailu na zakaznik@pepco.cz, případně telefonicky na +420 228 881 508.

3

Jaké jsou otevírací doby prodejen?

Použijte vyhledávač na našich webových stránkách. Najdete v něm mapu se všemi prodejnami PEPCO v celé České republice a u každé prodejny najdete i její otevírací dobu a přesnou adresu.
4

Máte internetový obchod?

Společnost PEPCO neprovozuje internetový ani zásilkový prodej. Všechny výrobky jsou dostupné výlučně v našich prodejnách. Upřednostňujeme osobní kontakt s našimi zákazníky, kteří nás najdou ve větších i menších městech, městských částech a obchodních centrech, kde se snažíme doplnit nabídku o produkty rodinné potřeby a stát se tak součástí každodenního života. Neustále pracujeme na rozšiřování sítě našich prodejen, abychom byli našim zákazníkům nablízku.
5

Mohu v PEPCO koupit dárkový poukaz?

Dárkové poukazy sice zatím na prodejnách nenabízíme, věříme však, že si z naší nabídky i tak vyberete a uděláte radost sobě i Vašim blízkým. Osobní dárek vybraný s láskou může někdy potěšit více než dárková karta.
6

Proč se v mém městě nenachází prodejna PEPCO?

Neustále otevíráme nové prodejny po celé České republice. Doufáme, že v krátké době budeme moci oslavit otevření prodejny PEPCO i ve Vašem okolí. O každé nově otevřené prodejně se včas dočtete na našem Facebookovém profilu a v úvodu na našich webových stránkách, přesněji ve spodní části úvodní stránky.
7

Kde najdu informace o prodejnách PEPCO v jiných zemích?

V horní části našich webových stránek najdete vlajku, kde po rozkliknutí uvidíte seznam všech zemí, kde společnost PEPCO působí. Vyhledávat prodejny můžete po zvolení země, která Vás zaujímá. Také můžete využít možnost vyhledávat v polské a anglické verzi stránek, které podporují vyhledávání ve všech zemích, kde PEPCO najdete. Do vyhledávače stačí zadat název konkrétního města nebo PSČ.

VÝROBKY


V této části se nacházejí odpovědi na otázky, které se týkají výrobků z nabídky prodejen PEPCO.

1

Mohu si ověřit dostupnost výrobku v konkrétní prodejně?

Informace o dostupnosti Vám rádi poskytneme na e-mailové adrese zakaznik@pepco.cz nebo telefonicky na tel. +420 228 881 508 v pracovní dny od pondělí do pátku 9:00-17:00.

2

Mohu si rezervovat zboží na prodejně?

Můžete požádat o rezervaci zboží přímo v prodejně, kde jste zboží našli, nejdéle však na jeden den. Produkty z letáku rezervovat nelze. Přes zákaznické centrum zboží nerezervujeme.

3

Jsou výrobky z letáku dostupné v každé prodejně?

Výrobky z letáku jsou dostupné ve všech prodejnách v den začátku akce do vyčerpání zásob.
4

Jsou produkty, které máte na webových stránkách dostupné ve všech prodejnách?

Produkty, které najdete na našich webových stránkách, ale nejsou v aktuálním letáku, mohou být dostupné jen ve vybraných prodejnách. Fotografie produktů jsou často ilustrační, nejedná se o aktuální nabídku, nýbrž inspiraci, co vše u nás v PEPCO můžete najít. Produkty, které najdete v prodejnách se mohou od těch na webových stránkách mírně lišit.
5

Jak často prodejny zásobujete?

Zboží do prodejen dodáváme 3-4krát týdně. Dny zásobování se v jednotlivých prodejnách liší.
6

Kde si mohu prohlédnout výrobky z nabídky PEPCO?

Fotografie můžete najít v letácích, newsletteru, na našich webových stránkách a na oficiálním profilu PEPCO Česká republika na Facebooku a Instagramu. A pokud se chcete ještě více inspirovat, navštivte také https://inspirace.pepco.cz
7

Kde najdu informace o akcích a výprodejích?

Informace o aktuálních slevách najdete v letáku, webových stránkách a na oficiálním profilu PEPCO Česká republika na Facebooku a Instagramu.
8

Jaké druhy výrobků v PEPCO nabízíte?

V PEPCO každý najde něco pro sebe i pro celou rodinu. Nabízíme oděvy pro děti i dospělé, dekorace a potřeby do domácnosti, hračky, sezónní a kancelářské zboží - samozřejmě vše za nejnižší ceny.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE


Máte pochybnosti o možnostech vrácení zboží nebo reklamace? Přečtěte si následující odpovědi.

1

Mohu zboží vyměnit nebo vrátit?

Ve všech našich síťových prodejnách můžete využít Záruku vrácení peněz. V průběhu 30 dní od zakoupení je možné vrátit nebo vyměnit nepoškozené zboží, které nenese známky používání. V případě zájmu stačí přinést nepoškozené zboží s etiketou a pokladní účtenkou do kterékoliv prodejny PEPCO a my Vám vrátíme finance. Při platbě poukázkami nelze zboží vrátit, pouze vyměnit. Některé druhy zboží nelze vrátit ani vyměnit a tvoří výjimku, více se dočtete přímo v sekci věnované tomuto tématu ZDE.
2

Mohu zboží vyměnit nebo vrátit v jiné prodejně, než ve které bylo zakoupeno?

Ano, zboží můžete vrátit či vyměnit v kterékoliv z prodejen PEPCO v České republice. Více o službě najdete ZDE.
3

Mohu vrátit nebo vyměnit zboží, i když nemám pokladní doklad?

Je nám velice líto, vrátit ani vyměnit zboží bez účtenky není možné. Na účtence je uveden kód, který je potřebné zadat do pokladny, abychom mohli zboží opět přijmout do skladových zásob, proto je u nás nutné přinést originál účtenky.
4

Mohu vyměnit nebo vrátit zboží, i když nemám visačky/etikety?

Je nám líto, takové zboží vrátit ani vyměnit nelze.
5

Je možné vrátit nebo vyměnit všechno zboží zakoupené v PEPCO?Je nám líto, takové zboží vrátit ani vyměnit nelze.

Některé druhy zboží nelze vrátit ani vyměnit a tvoří tak výjimku, více se dočtete přímo v sekci věnované tomuto tématu ZDE.
6

Jak dlouhá je záruční doba na produkty zakoupené v PEPCO?

Záruka na produkty zakoupené v PEPCO je standardní dle zákona 2 roky. Pokud se v této lhůtě projeví výrobní vada produktu, můžete jej reklamovat v kterékoli prodejně PEPCO. Více o reklamaci najdete ZDE.
7

Jak mohu zboží reklamovat?

Reklamovat zboží můžete na kterékoli naší prodejně. Stačí se vydat do libovolné naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu. Více o reklamaci najdete ZDE.
8

Podal/a jsem reklamaci, která byla zamítnuta. Co mohu dělat?

V případě negativního posouzení reklamace máte právo na odvolání prostřednictvím opětovného vyplnění reklamačního formuláře. Tento proces probíhá stejně jako běžná reklamace.
9

Jak dlouho trvá, než se mi objeví peníze zpět na účtu za reklamované nebo vrácení zboží?

Vrácená částka se připíše na Vaši kartu nejpozději do 14 kalendářních dnů od zadání transakce v prodejně.
10

Mohu reklamovat dobití mobilního telefonu?

Ano, stačí přinést doklad o dobití a účtenku do kterékoli naší prodejny. Reklamace bude vybavena do 30 kalendářních dnů.
11

Čím se liší reklamace a vrácení/výměna zboží?

V případě, že najdete na zboží jakoukoli závadu nebo se závada projeví v průběhu jeho používání, jedná se vždy o reklamaci. Více o reklamaci ZDE. Možnost vrácení/výměny do 30 kalendářních dnů se týká pouze nevadného zboží, které nebylo používáno. Více o Záruce vrácení peněz ZDE.
12

Jak mohu podat stížnost nebo pochvalu?

Stížnosti a pochvaly nám můžete zaslat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, případně nám je můžete zaslat prostřednictvím e-mailu na zakaznik@pepco.czp.

SLUŽBY


V této části naleznete odpovědi na nejčastější otázky k službám nabízeným v prodejnách PEPCO.

1

Jaké služby mohu využít v prodejnách PEPCO?

V prodejnách PEPCO nabízíme možnost vrácení použitých baterií, službu Záruka vrácení peněz a možnost dobíjení virtuálních produktů, např. dobití kreditu mobilních operátorů.
2

Je možné v PEPCO nakoupit na fakturu?

Ne, v našich prodejnách není možné nakupovat na fakturu.

3

Je možné v PEPCO platit kartou?

Samozřejmě, všechny naše prodejny jsou vybaveny platebními terminály. Přijímáme všechny platební karty s výjimkou American Express.
4

Je možné platit v PEPCO poukázkami?

Za nákup v PEPCO teď můžete bez problémů zaplatit poukázkami CADHOC a ŠEK SERVIS (od společnosti Up ČR) či COMPLIMENTS a SERVICE (od společnosti Edenred).*

*Za zboží zaplacené těmito poukázkami a vrácené do 30 dnů nevyplácíme hotovost. Děkujeme za pochopení!

5

Můžete mi vystavit kopii účtenky?

Ne, tuto možnost nenabízíme. Účtenku obdržíte ihned po nákupu, dodatečně jej již vytisknout nelze.

6

Mohu do prodejny přinést použité baterie?

Ano, v prodejnách najdete označenou nádobu, kam je možné baterie vyhodit.

SPOLUPRÁCE


V této části se nacházejí odpovědi na otázky, které se týkají výrobků z nabídky prodejen PEPCO.

1

Mám volné prostory k pronájmu. Kam mohu zaslat nabídku?

Prosíme, zašlete nám informace přes kontaktní formulář nebo na e-mail zakaznik@pepco.cz.

2

Kam mohu zaslat nabídku na spolupráci?

Informace nám můžete zaslat přes kontaktní formulář nebo na e-mail zakaznik@pepco.cz.

3

Kde najdu informace o pracovních nabídkách v PEPCO?

Všechny aktuálně volné pozice najdete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Přihlásit se do výběrového řízení můžete přímo přes pracovní nabídku nebo kontaktní formulář na našich webových stránkách, kde zadáte možnost ,,Personální oddělení". 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Všechny aktuálně volné pozice najdete na našich webových stránkách

v sekci Kariéra. Přihlásit se do výběrového řízení můžete přímo přes

pracovní nabídku nebo kontaktní formulář na našich webových stránkách, kde zadáte možnost ,,Personální oddělení“.

 

 

4

Na moji žádost o přijetí do zaměstnání jsem nedostal odpověď, kam se mohu obrátit?

Vzhledem k vysokému poštu přijatých žádostí nemáme možnost kontaktovat všechny uchazeče, z tohoto důvodu kontaktujeme pouze vybrané uchazeče, které pozveme na pohovor.

Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, napište nám na: zakaznik@pepco.cz nebo nám zavolejte

na tel. číslo:+420 228 881508 (v pracovní dny: po – pa 9:00-17:00).

ZOBRAZIT TAKÉ


Najít prodejnu

Zapište PSČ nebo město


Vaše prodejna