Více za méně… každý den!

Portál používá soubory cookies v souladu s Politikou souborů Cookies. Podmínky přechovávání a přístup k souborům cookies můžete nastavit ve Vašem prohlížeči.

O FIRMĚ


Jsme evropská diskontní síť, která nabízí produkty pro celou rodinu a domácnost za nejnižší ceny. V Česku se dynamicky rozvíjíme již několik let. Stali jsme se nejoblíbenějším prodejcem dětských oděvů a významným dodavatelem dekorativního zboží do domácnosti. Úspěchu dosahujeme především díky lidem a jejich odhodlání.

naše mise


Zajistit našim zákazníkům co nejjednodušší přístup ke každodenním produktům, jako je oblečení pro rodinu nebo doplňky pro zkrášlení domova i udržení chodu domácnosti. To vše za ty nejnižší ceny.

naše vize


Stát se tou největší, nejlepší, nejvýhodnější a nejznámější diskontní značkou v oblasti prodeje oděvů a doplňků pro domácnost v celé Evropě.

naše strategie


Chceme se soustředit se na tři hlavní směry rozvoje: lidi, procesy a výhodnou produktovou nabídku.

PEPCO v číslech


Více než 8 milionů klientů měsíčně

Více než deset let neustálého rozvoje

Více než 9 000 zaměstnanců v Evropě

1 000 prodejen v Evropě

Více než 450členná centrála v Poznani

1 200 palet se zbožím každý den dodávaných do 5 zemí

HISTORIE


2016

Za téměř dva roky jsme zdvojnásobili počet prodejen – otevíráme tisící prodejnu PEPCO

2015

PEPCO již můžete navštívit také v Rumunsku a Maďarsku

2014

Slavíme otevření pětisté prodejny PEPCO

od 2013

Naše prodejny slouží také klientům mimo Polsko – otevíráme prodejny v Čechách a na Slovensku

2007

Otevíráme stou prodejnu PEPCO

2004

Vzniká prvních 14 prodejen PEPCO v Polsku, které se nacházejí v městech Poznaň, Bydhošť, Gdaňsk a da

1999

Začínáme vytvářet základy pro síťový obchod

SKUPINA


Již od roku 1999 investujeme do maloobchodu a první prodejnu PEPCO jsme otevřeli v roce 2004. Toho roku jsme se současně stali součástí jihoafrického investičního holdingu Pepkor. O deset let později jsme se stali součástí kapitálové skupiny Steinhoff International Holdings Limited. Skupina působí v 44 zemích Evropy, Afriky a Austrálie a je majitelem 42 maloobchodních značek.

Holding, který působí v Africe, Austrálii a Evropě, zaměstnává téměř 38 000 zaměstnanců. Skupina byla založena v roce 1965. Dnes řídí obchodní řetězce, které nabízejí především oděvy, obuv a metráž, ve více než 4 000 prodejnách. Největší obchodní značky Skupiny jsou Pep a Ackermans.

Skupina integrovaných podniků vyrábějících, dodávajících a prodávajících nábytek, domácí potřeby a nábytek také v Africe, Evropě a Austrálii. Firmu založil v roce 1964 v Německu Bruno Steinhoff. Vstoupila na burzu JSE v Johannesburgu a od roku 2015 operuje na FSE ve Frankfurtu. V Evropě je po Ikea druhým největším zástupcem v nábytkářském odvětví.

Zaměstnanci


Evropská síť PEPCO zaměstnává více než 9 000 zaměstnanců, mezi nimi přes 450 v poznaňské centrále a 400 zaměstnanců v distribuci. Současnými zaměstnanci jsou i lidé, kteří v roce 1999 v několikačlenné skupině začínali naši firmu rozvíjet. Mimo jiné díky tomu se nám daří navzdory rozsahu působnosti udržet rodinnou a vstřícnou atmosféru. 

Odměny a ocenění


PEPCO je jednou z nejvíce uznávaných značek mezi klienty a odborníky na trhu. Důkazem jsou kromě milionů nakupujících v našich prodejnách také různá ocenění a oborová vyznamenání, udělená za kvalitu, popularitu, důvěru či renomé. Jsme hrdi na všechny pochvaly a ocenění. Ty nás motivují dále se rozvíjet, aby byli naši zákazníci a zaměstnanci spokojení.

Retailers' Awards 2016

„Retail Awards“ je pro maloobchodní řetězce jednou z největších událostí. Každoročně sdružuje několik stovek nejdůležitějších investorů a developerů středovýchodní Evropy. PEPCO zvítězilo v kategorii „Best Expansion“ a náš provozní ředitel Marcin Stańko byl nominován na cenu „Best Manager of the Year“.

Hvězda kvality obsluhy 2016

„Program kvality obsluhy“ zjišťuje po celý rok úroveň spokojenosti spotřebitelů a každý rok zpracovává miliony údajů. Názory spotřebitelů mají charakter nepřetržitě prováděného spotřebitelského průzkumu. Zákazníci znovu označili PEPCO jako přívětivé a důvěryhodné.

Retailers' Awards 2014

Slavnostní předávání cen „CEE Retail Awards“ je jednou z největších událostí odvětví komerčních nemovitostí, které každoročně sdružuje stovky nejdůležitějších investorů a developerů středovýchodní Evropy. PEPCO zvítězilo v kategorii „Discount Retailer of the Year 2014“.

Dobrá značka 2016

Tato cena je udělována nejvíce inovativním, rozvíjejícím se a rozpoznatelným značkám. Při rozhodování se hodnotí: tržní pozice jednotlivých značek a jejich vývoj, kvalita výrobků nebo služeb, stejně jako míra důvěry zákazníků. PEPCO získalo titul „Dobrá značka" potřetí za sebou.

SPOLEČENSKÁ ZODPOVĚDNOST


 

DOBROČINNOST


 V Pepco všichni chápeme a vážíme si rodinných hodnot, jednáme mezi sebou s úctou, komunikujeme otevřeně a společně pomáháme ostatním.  Vybíráme si zaměstnance, kteří se podílejí na charitativních akcích a jako dobrovolníci se účastní akcí s cílem pomoci těm, kteří pomoc nejvíce potřebují. Mnoho let podporujeme projekt „Szlachetna Paczka” a v projektu „PEPCO pomáhá plným BALÍČKEM“ a v celém Polsku aktivně připravujeme vánoční dárky. V létě se naši dobrovolníci účastní běhu „Poznań Business Run” a shání prostředky pro svěřence Nadace Jaśka Meli.