Více za méně… každý den!

Portál používá soubory cookies v souladu s Politikou souborů Cookies. Podmínky přechovávání a přístup k souborům cookies můžete nastavit ve Vašem prohlížeči.

REKLAMACE


Při nákupu zboží v PEPCO máte vždy 2 roky na podání reklamace, pokud si v této době všimnete jakékoli vady spojené s kvalitou zakoupeného výrobku.
V PEPCO se snažíme vycházet vstříc požadavkům zákazníků, proto je u nás reklamační proces velmi snadný a rychlý. Stačí se vydat do libovolné naší prodejny a vyplnit reklamační formulář, který je pro vás k dispozici u pokladny. Nezapomeňte si s sebou vzít poškozený produkt a nákupní doklad, kterým může být účtenka, nebo výpis z účtu.
Reklamace, tj. posouzení její oprávněnosti a případné odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Odpovědná osoba nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší. O výsledku Vás informujeme telefonicky, nebo e-mailem podle toho, co vám vyhovuje víc.
V případě negativního posouzení reklamace máte právo na odvolání prostřednictvím opětovného vyplnění reklamačního formuláře.

Jak inzerovat produkt


 

Zobrazit více


Záruka
vrácení hotovosti