Více za méně… každý den!

Portál používá soubory cookies v souladu s Politikou souborů Cookies. Podmínky přechovávání a přístup k souborům cookies můžete nastavit ve Vašem prohlížeči.

OTÁZKY A ODPOVĚDI


Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zkuste se podívat ještě na tyto odpovědi.

VÝROBKY


V této části se nacházejí odpovědi na otázky, které se týkají výrobků z nabídky prodejen PEPCO.

1

Jak zjistím dostupnost výrobku na dané prodejně?

Vzhledem k rychlé rotaci výrobků na prodejnách můžete nejaktuálnější informace o dostupnosti získat na emailové adrese: info.skcz@pepco.eu

2

Jsou výrobky z letáku dostupné na každé prodejně?

Výrobky z letáku jsou k dispozici ve všech prodejnách ode dne zahájení slevové akce do vyprodání zásob.

3

Jak často probíhají dodávky?

Zboží do našich prodejen dodáváme 3– 4krát v týdnu. Konkrétní dny se mohou lišit podle dané prodejny.

4

Jaký druh zboží mohu v PEPCO koupit?

V PEPCO si každý najde něco pro sebe, pro domácnost a pro rodinu. Nabízíme oděvy pro děti i dospělé, průmyslové zboží týkající se vybavení domácnosti, hračky,sezónní a kancelářské zboží – vše samozřejmě za nejnižší ceny.

5

Jak často se mění kolekce?

Kolekce se v našich prodejnách mění dvakrát ročně. Nejvíce novinek v PEPCO najdete současně s uvedením nových kolekcí (leden–březen kolekce jaro/léto a červenec–srpen kolekce podzim/zima) a během zvláštních nákupů (například Vánoce, Velikonoce nebo svátek sv. Valentýna). Vždy se snažíme zabezpečit pravidelné dodávky nových produktů na naše prodejny.

6

Kde si mohu prohlédnout výrobky z nabídky PEPCO?

Naše výrobky si můžete prohlédnout v letácích, newsletteru, na internetových stránkách, oficiálním facebookovém profilu a do budoucna i na Instagramu.

7

Provozujete e-shop?

V současné době se soustředíme na rozvoj sítě našich kamenných prodejen, která čítá už téměř 1 000 poboček po celé Evropě. Nezabýváme se internetovým ani zásilkovým prodejem. Veškeré produkty jsou dostupné pouze v našich prodejnách na území celého státu. Zde naleznete mapu se všemi českými lokacemi, ve kterých najdete naše prodejny.

SLUŽBY


V této části naleznete odpovědi na nejčastější otázky k službám nabízeným v prodejnách PEPCO.

1

Jaké služby poskytujete v prodejnách PEPCO?

V prodejnách PEPCO můžete vrátit vybité baterie, dále nabízíme služby: záruka vrácení hotovosti a paysafecard. Podrobné informace o službách najdete zde.

2

Lze v prodejnách PEPCO nakoupit na fakturu?

Ano, ve všech našich prodejnách Vám vystavíme fakturu.
3

Je možné v PEPCO platit kartou?

Samozřejmě, všechny naše prodejny jsou vybaveny platebními terminály. Přijímáme všechny platební karty s výjimkou American Express.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE


Máte pochybnosti o možnostech vrácení zboží nebo reklamace? Přečtěte si následující odpovědi.

1

Mohu vrátit výrobek, který nesplňuje má očekávání?

Ve všech prodejnách naší sítě platí záruka vrácení hotovosti. Během 30 dnů můžete vrátit nebo vyměnit nepoškozený výrobek, který nenese stopy používání, a to s dokladem o koupi – účtenkou a nepoškozeným štítkem. Více o záruce vrácení hotovosti si můžete přečíst zde.

2

Mohu vrátit spodní prádlo?

Z hygienických důvodů neumožňujeme vratky některých výrobků osobní potřeby:

Dámské a dívčí prádlo:

Podprsenky

Sportovní podprsenky

Kalhotky, bokové kalhotky, tanga balená kusově

Sady spodního prádla: nátělník + bokové kalhotky/plavečkové kalhotky

 

Pánské a chlapecké prádlo:

Slipy, boxerky balené po kusech

Sady spodního chlapeckého prádla: nátělník + slipy/boxerky.

 

Více na toto téma si přečtěte zde.

3

Můžu vrátit výrobek v jiné prodejně, než ve které jsem ho koupil?

Ano, zboží můžete vrátit v libovolné prodejně PEPCO. Více si o tom přečtěte zde.

4

Výrobek se pokazil v průběhu používání. Mohu ho reklamovat?

Takový produkt samozřejmě podléhá reklamaci. Reklamace přijímáme v každé z našich prodejen. Stačí přinést poškozený výrobek, předložit doklad o koupi (účtenku, výpis z karty nebo přítomnost svědka, který potvrdí nákup) a vyplnit reklamační formulář. Reklamaci zohledníme v zákonném termínu 30 dní. Více si o tom přečtěte zde.

5

Čím se liší reklamace zboží od jeho vrácení?

Vrácení zboží nebo výměnu lze učinit do 30 dnů od data nákupu, pokud je výrobek plnohodnotný, má originální štítek a doklad o koupi nebo účtenku. Zákazník má během dvou let od data nákupu nárok na reklamaci každého neplnohodnotného (použitého) zboží, které má skrytou vadu, např. špatný střih látky, nerovné rukávy nebo nohavice, poškozený zip, rozpáraný šev, neodstranitelný zápach, netěsný výrobek atd. Reklamaci lze oznámit na základě účtenky, výpisu z bankovního účtu nebo přítomnosti svědka nákupu. Vrácení zboží i jeho reklamaci lze provést v libovolné prodejně sítě PEPCO na celém území Česka.

6

Oznámil jsem reklamaci, ale byla zamítnuta. Co mohu udělat?

Pokud byla Vaše reklamace vyřízena negativně a Vy s tímto rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se odvolat vůči reklamaci na prodejně PEPCO. Tento proces probíhá podle stejných pravidel jako běžná reklamace.

UMÍSTĚNÍ PRODEJEN


Máte otázku k umístění prodejen PEPCO? Přečtěte si prosím následující odpovědi.

 

1

Kde se nachází pro mně nejbližší prodejna?

Použijte náš vyhledávač prodejen. Najdete v něm mapu všech prodejen PEPCO na celém území státu.

2

Provozujete e-shop?

Nezabýváme se internetovým, ani zásilkovým prodejem. Veškeré produkty jsou dostupné pouze v našich prodejnách na území celého státu.

3

Proč v našem městě není prodejna PEPCO?

Celou dobu pracujeme na rozvoji sítě našich kamenných prodejen. Chceme být co nejblíže Vám – našim zákazníkům. Věříme, že brzy budeme moci společně oslavit otevření nové prodejny PEPCO také ve Vašem městě. Budeme o tom informovat s předstihem na našem facebookovém profilu a na webu.

Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, napište nám na: info.skcz@pepco.eu

Zobacz także


Najít prodejnu

Zapište PSČ nebo město


Vaše prodejna