Více za méně… každý den!

Portál používá soubory cookies v souladu s Politikou souborů Cookies. Podmínky přechovávání a přístup k souborům cookies můžete nastavit ve Vašem prohlížeči.

O FIRMĚ


Jsme evropská diskontní síť, která nabízí produkty pro celou rodinu a domácnost za nejnižší ceny. V Česku se dynamicky rozvíjíme již několik let. Stali jsme se nejoblíbenějším prodejcem dětských oděvů a významným dodavatelem dekorativního zboží do domácnosti. Úspěchu dosahujeme především díky lidem a jejich odhodlání.

naše mise


Zajistit našim zákazníkům co nejjednodušší přístup ke každodenním produktům, jako je oblečení pro rodinu nebo doplňky pro zkrášlení domova i udržení chodu domácnosti. To vše za ty nejnižší ceny.

naše vize


Stát se tou největší, nejlepší, nejvýhodnější a nejznámější diskontní značkou v oblasti prodeje oděvů a doplňků pro domácnost v celé Evropě.

naše strategie


Chceme se soustředit se na tři hlavní směry rozvoje: lidi, procesy a výhodnou produktovou nabídku.

PEPCO v číslech


Více než 8 milionů klientů měsíčně

Více než deset let neustálého rozvoje

Více než 9 000 zaměstnanců v Evropě

1 000 prodejen v Evropě

Více než 450členná centrála v Poznani

1 200 palet se zbožím každý den dodávaných do 5 zemí

HISTORIE


2016

Za téměř dva roky jsme zdvojnásobili počet prodejen – otevíráme tisící prodejnu PEPCO

2015

PEPCO již můžete navštívit také v Rumunsku a Maďarsku

2014

Slavíme otevření pětisté prodejny PEPCO

od 2013

Naše prodejny slouží také klientům mimo Polsko – otevíráme prodejny v Čechách a na Slovensku

2007

Otevíráme stou prodejnu PEPCO

2004

Vzniká prvních 14 prodejen PEPCO v Polsku, které se nacházejí v městech Poznaň, Bydhošť, Gdaňsk a da

1999

Začínáme vytvářet základy pro síťový obchod

SKUPINA


Již od roku 1999 investujeme do maloobchodu a první prodejnu PEPCO jsme otevřeli v roce 2004. Toho roku jsme se současně stali součástí jihoafrického investičního holdingu Pepkor. O deset let později jsme se stali součástí kapitálové skupiny Steinhoff International Holdings Limited. Skupina působí v 44 zemích Evropy, Afriky a Austrálie a je majitelem 42 maloobchodních značek.

Holding, který působí v Africe, Austrálii a Evropě, zaměstnává téměř 38 000 zaměstnanců. Skupina byla založena v roce 1965. Dnes řídí obchodní řetězce, které nabízejí především oděvy, obuv a metráž, ve více než 4 000 prodejnách. Největší obchodní značky Skupiny jsou Pep a Ackermans.

Skupina integrovaných podniků vyrábějících, dodávajících a prodávajících nábytek, domácí potřeby a nábytek také v Africe, Evropě a Austrálii. Firmu založil v roce 1964 v Německu Bruno Steinhoff. Vstoupila na burzu JSE v Johannesburgu a od roku 2015 operuje na FSE ve Frankfurtu. V Evropě je po Ikea druhým největším zástupcem v nábytkářském odvětví.

Zaměstnanci


Evropská síť PEPCO zaměstnává více než 9 000 zaměstnanců, mezi nimi přes 450 v poznaňské centrále a 400 zaměstnanců v distribuci. Současnými zaměstnanci jsou i lidé, kteří v roce 1999 v několikačlenné skupině začínali naši firmu rozvíjet. Mimo jiné díky tomu se nám daří navzdory rozsahu působnosti udržet rodinnou a vstřícnou atmosféru. 

Odměny a ocenění


PEPCO je jednou z nejvíce uznávaných značek mezi klienty a odborníky na trhu. Důkazem jsou kromě milionů nakupujících v našich prodejnách také různá ocenění a oborová vyznamenání, udělená za kvalitu, popularitu, důvěru či renomé. Jsme hrdi na všechny pochvaly a ocenění. Ty nás motivují dále se rozvíjet, aby byli naši zákazníci a zaměstnanci spokojení.

Retailers' Awards 2016

„Retail Awards“ je pro maloobchodní řetězce jednou z největších událostí. Každoročně sdružuje několik stovek nejdůležitějších investorů a developerů středovýchodní Evropy. PEPCO zvítězilo v kategorii „Best Expansion“ a náš provozní ředitel Marcin Stańko byl nominován na cenu „Best Manager of the Year“.

Hvězda kvality obsluhy 2016

„Program kvality obsluhy“ zjišťuje po celý rok úroveň spokojenosti spotřebitelů a každý rok zpracovává miliony údajů. Názory spotřebitelů mají charakter nepřetržitě prováděného spotřebitelského průzkumu. Zákazníci znovu označili PEPCO jako přívětivé a důvěryhodné.

Retailers' Awards 2014

Slavnostní předávání cen „CEE Retail Awards“ je jednou z největších událostí odvětví komerčních nemovitostí, které každoročně sdružuje stovky nejdůležitějších investorů a developerů středovýchodní Evropy. PEPCO zvítězilo v kategorii „Discount Retailer of the Year 2014“.

Dobrá značka 2016

Tato cena je udělována nejvíce inovativním, rozvíjejícím se a rozpoznatelným značkám. Při rozhodování se hodnotí: tržní pozice jednotlivých značek a jejich vývoj, kvalita výrobků nebo služeb, stejně jako míra důvěry zákazníků. PEPCO získalo titul „Dobrá značka" potřetí za sebou.

Diamanty Forbes 2016

Jedná se o hodnocení nejdynamičtěji se rozvíjejících firem. Na základě dat získaných výzkumnými agenturami je vytvářena databáze podniků, které získaly pozitivní rating důvěryhodnosti. PEPCO se znovu stalo vítězem ankety.

Gepardi byznysu 2015

Listina vítězů je tvořena podle nárůstu tržní hodnoty. K analýze jsou vybírány ty firmy, které za dané období dosáhly příslušných příjmů a zisku, přičemž hodnota jejich kapitálu je plusová. Finanční výsledky firem jsou analyzovány „Institutem pro evropský obchod

SPOLEČENSKÁ ZODPOVĚDNOST


 

DOBROČINNOST


 V Pepco všichni chápeme a vážíme si rodinných hodnot, jednáme mezi sebou s úctou, komunikujeme otevřeně a společně pomáháme ostatním.  Vybíráme si zaměstnance, kteří se podílejí na charitativních akcích a jako dobrovolníci se účastní akcí s cílem pomoci těm, kteří pomoc nejvíce potřebují. Mnoho let podporujeme projekt „Szlachetna Paczka” a v projektu „PEPCO pomáhá plným BALÍČKEM“ a v celém Polsku aktivně připravujeme vánoční dárky. V létě se naši dobrovolníci účastní běhu „Poznań Business Run” a shání prostředky pro svěřence Nadace Jaśka Meli.